دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۹
۰ نفر

معاملات دیروز بورس اوراق بهادار تهران منجر به افت 2.5 واحدی شاخص کل قیمت سهام شد و این شاخص را به رقم 9 هزار و 548 واحد بازگرداند.

به گزارش گروه بورس روزنامه همشهری، معاملات دو شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت و کابل های مخابراتی شهید قندی در این روز بیشترین تاثیر را بر روند افت شاخص ها داشت.

در این روز شاخص عملکرد تالار اصلی با 5.2 واحد کاهش به رقم 9 هزار و 321 واحد رسید اما در مقابل شاخص عملکرد تالار فرعی 6.5  واحد افزایش را تجربه کرد و به رقم 9 هزار و 619 واحد نزدیک شد.

براساس این گزارش، رشد 32 واحدی شاخص واسطه گری های مالی طی داد و ستدهای دیروز بورس تهران نشان داد شرکت های سرمایه گذاری در این روز از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده اند. این شاخص در پایان معاملات دیروز روی 20 هزار و 453 واحد ایستاد. اما شاخص صنعت 3.5 واحد کاهش یافت تا نشان دهد عملکرد شرکت های صنعتی بورس تهران در این روز چندان مطلوب نبوده است. این شاخص دیروز به 7 هزار و 525 واحد رسید.

در نتیجه خرید و فروش های دیروز بورس تهران شاخص سهام نفت و سوخت هسته ای 383 واحد افت را در کارنامه خود ثبت کرد. شاخص سهام وسایل نقلیه هم 25.5 واحد کاهش یافت.

کد خبر 571

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز